Zaznacz stronę

Pomagają łatwo trzymać się planu długoterminowego. Ponownie, jest to coś, co dietetyk specjalizuje się, więc warto wykorzystać go jako źródło informacji i uzyskać pomoc tworzących plan posiłków, który spełnia twoje potrzeby. Mąka plany są ramy dla wszystkich posiłków i przekąsek na tydzień lub dwa. To daje informacje, aby utrzymać się na torze i daje podstawę do listy zakupów, która może pomóc uniknąć zakupów impulsowych.
Napisz, co będziesz jeść do każdego posiłku, przekąski i napoje. Zachowaj te informacje napisane w kalendarzu lub notebooka. Można też zauważyć, jakie posiłki wymagają prep posiłek i kiedy planujesz robić swoje posiłków w ciągu tygodnia.

Na przykład: Śniadanie: 1/2 szklanki płatków owsianych z jagodami, Obiad: sałatka ze szpinaku z grillowanym kurczakiem z grilla (w weekend podczas przygotowania posiłku), Podwieczorek: 1 indywidualny grecki jogurt, kolacja: łosoś z grilla, gotowane na parze brokuły i ryż brązowy ( brokuły odcięte podczas przygotowania posiłku). Bardziej szczegółowe jesteś z Posiłki tym bardziej prawdopodobne jest to, aby trzymać się planu i nie odbiegają.