Lubliniec dla każdego
Luty 2, 2017
Zdrowy organizm
Luty 16, 2017

Pomagają łatwo trzymać się planu długoterminowego. Ponownie, jest to coś, co dietetyk specjalizuje się, więc warto wykorzystać go jako źródło informacji i uzyskać pomoc tworzących plan posiłków, który spełnia twoje potrzeby. Mąka plany są ramy dla wszystkich posiłków i przekąsek na tydzień lub dwa. To daje informacje, aby utrzymać się na torze i daje podstawę do listy zakupów, która może pomóc uniknąć zakupów impulsowych.
Napisz, co będziesz jeść do każdego posiłku, przekąski i napoje. Zachowaj te informacje napisane w kalendarzu lub notebooka. Można też zauważyć, jakie posiłki wymagają prep posiłek i kiedy planujesz robić swoje posiłków w ciągu tygodnia.

Na przykład: Śniadanie: 1/2 szklanki płatków owsianych z jagodami, Obiad: sałatka ze szpinaku z grillowanym kurczakiem z grilla (w weekend podczas przygotowania posiłku), Podwieczorek: 1 indywidualny grecki jogurt, kolacja: łosoś z grilla, gotowane na parze brokuły i ryż brązowy ( brokuły odcięte podczas przygotowania posiłku). Bardziej szczegółowe jesteś z Posiłki tym bardziej prawdopodobne jest to, aby trzymać się planu i nie odbiegają.

Komentarze są wyłączone.