Batman za dawnych czasów.

W jaki sposób napisać poprawny list motywacyjny
Maj 9, 2014
Otatnie drogi samochodów
Czerwiec 9, 2014

W sumie mamy już trzy gry o tytule Batman. Pierwsza z nich, wydana w 1986 roku przez Ocean to megalabiryntówka utrzymana w konwencji Knight Lore, jednak dużo trudniejsza. Siedem części batcraftu do zebraniai ułożenia w jednym mieiscu. roboty na kilka nocy.Potem, reklamowana już w 1986, pojawiła się druga gra — Batman — The Caped Crusader.

Trzecia jak dotąd gra — Batman The Movie to już zręcznościówka, podobna do Bionic Commando. Została ona jednak najbardziej dopracowana, pod względem tak graficznym, jak i dźwiękowym.Teraz zajmiemy się pierwszą częścią drugiej części Batmana — A Bird in the Hand. W swej treści jest ona zbliżona to tematu filmu, tzn. walki Batmana z Jokerem.

Tym razem Joker snuje plany zawładnięcia globem docierając do umysłów graczy komputerowych za pośrednictwem ich ulubionych gier Joker (trochę podobny do Jacka Nicholsona) podłączył się swą siecią komputerową do wytwórni gier i ma zamiar modyfikować je tak, by powodowały obłęd u graczy. Batman ma mu w tym przeszkodzić, unieruchamiając system komputerowy w domu Jokera W tym właśnie celu profesor John Morrow opracował wirusa formatującego twarde dyski Batman musi odnaleźć w domu profesora dyskietkę z wirusem i zainstalować go w domu Jokera.Gra rozpoczyna się w jaskini Batmana, w miejscu oznaczonym na mapie START. Należy pozabierać leżące wokół przedmioty, tzn. lockpick — wytrych, batarang — broń, nose — maskę.

Nie przyda się bomba, gdyż jej użycie powoduje utratę sił. Przedmioty podnosi się wciskając dół – strzał, tak samo włącza się batcomputer. W nim mamy możliwość wyrzucenia przedmiotu (dłoń otwarta), użycia go (dłoń zamknięta), wyłączenia dźwięku (palec na przycisku), zmiany kolorów (słoiczki) i zakończenia gry (nagrobek). Dookoła widać zebrane przedmioty.Batarang służy do rzucania w nieprzyjaznych mieszkańców Gotham, wytrych do otwarcia drzwi domu profesora J.M., maska do zamaskowania się przed natrętami Nie będziemy wyjaśniać dalej, gdyż to żadna przyjemność skończyć grę według przepisu. Przed sobą macie mapę z zaznaczonymi przedmiotami, myślcie więc! Jedna jeszcze podpowiedz — strzałka (dart) służy do otwarcia tarczy w pokoju, gdzie jest magnetofon (wejście po linie). Pod tarczą jest karta wstępu do domu Jokera (pass).Wersje na Spectrum i Commodore różnią się nieco nazwami przedmiotów oraz ich umiejscowieniem. Mapa powstała w oparciu o Spectrum, a wy, Commodorowcy, kombinujcie!

Komentarze są wyłączone.